شاید شما نیز یکی از بانوانی باشید که با مشکلاتی از قبیل خشکی واژن و کاهش میل جنسی دست و پنجه نرم می‌کنند. همچنین ممکن است هنگام خندیدن، سرفه، عطسه کردن و یا ورزش ترشح بی‌اختیار ادرار آزارتان دهد.
برای رفع این مشکل میتوانید از اوشات درمانی استفاده کنید.

فواید اوشات چیست؟
اوشات (O-shot) یک روش غیرجراحی بدون درد برای افزایش میل و لذت جنسی است. این روش علاوه بر افزایش لذت جنسی و کمک به ارگاسم بهتر، به رفع مشکل بی‌اختیاری ادرار نیز کمک می‌کند. این روش درمانی رنگ ناحیه تناسلی را روشن‌تر می‌کند، درد حین رابطه جنسی را کاهش می‌دهد، رطوبت ناحیه تناسلی و واژن را بیشتر می‌کند و به جوانسازی واژن نیز کمک می‌کند.

پس از درمان به روش اوشات انتظار چه تغییراتی را داشته باشیم؟
پس از استفاده از روش اوشات خواهید دید که حس جنسی شما در ناحیه کلیتوریس به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. همچنین ترشحات شما در ناحیه ولوواژینال در حین رابطه جنسی افزایش می‌یابد. خانم‌هایی که در حین رابطه جنسی درد را تجربه می‌کنند نیز پس از اوشات درد کمتری را در حین مقاربت خواهند داشت و رضایت جنسی آنها بیشتر می‌شود.

این روش چه عوارض و خطراتی دارد؟
خوشبختانه تا امروز هیچ گزارشی مبنی بر عوارض جانبی پس از انجام اوشات ثبت نشده است. این روش درمان مورد تایید FDA آمریکا است و یک راه حل مطمئن برای بانوانی است که تمایل دارند مشکلات مربوط به خشکی واژن، کاهش لذت جنسی و بی‌اختیاری ادرار را برطرف کنند.
اوشات دردی به همراه ندارد و پس از انجام این روش نیازی به دوران استراحت و نقاهت نخواهید داشت. درواقع پس از اوشات‌تراپی می‌توانید به سادگی به امور روزانه خود بازگردید
.

اینستاگرام: @luxe.care

شماره همراه: 09961361866