تغییر شکل و remodeling لبیاهای واژن با روش RF تغییر فرم لب های واژن که در ایران تحت عنوان عمل زیبایی واژن شناخته میشود یک روش درمانی برای خانم هایی است که از بزرگی لبهای واژن خود ناراضی هستند .گاهی این بزرگی لب ها یا ناهموار و ضخیم بودن آن ها موجب کاهش اعتماد به نفس بانوان و ایجاد نارضایتی در زندگی زناشویی آنان میگردد و یا گاهی این بزرگی مانع از خروج ترشحات واژن شده و موجب ایجاد مشکلات ثانویه میگردد و... . برای انجام این عمل میتوان از تکنولوژی RF و لیزر استفاده کرد که نتیجه و کیفیت آن از تیغ جراحی بسیار بیشتر است.

2.jpg 
 

این عمل میتواند در بالا آمدن اعتماد به نفس و زندگی اجتماعی و خصوصی بانوان تاثیر به سزایی داشته باشد . این روش درمانی غیرجراحی و غیر تهاجمی بوده که در مطب و به صورت سرپایی و بدون نیاز به بیهوشی طی تعداد جلسات انجام میگیرد. ما به وسیله این دستگاه حرارتی-رادیویی بدون ایجاد برش و زخم ،درد و خونریزی میتوانیم طی چند جلسه باعث کوچک سازی و هموار سازی لب های واژن گردیم . از دیگر مزایای این روش میتوان به این مورد اشاره کرد که بانوان 30 دقیقه پس از اتمام عمل میتوانند به خانه بازگشته و به کارهای روزمره خود بپردازند همچنین بدون ایجاد هیچگونه محدودیتی در روابط زناشوییشان میباشد.

لابیاپلاستی  مراقبت های بعد از عمل

-بخیه ها قابل جذب هستند و نیازی به کشیدن بعد از ترمیم ندارند ولی باید محل بخیه ها تمیز و خشک نگه داشته شود.

-محل بخیه ها را با شامپو بچه شست و شو دهید و سپس خشک کنید.

-آنتی بیوتیک های تجویزی را مطابق دستور پزشک استفاده کنید تا دچار عفونت نشوید.

- از رابطه جنسی تا دو ماه خودداری نمایید.

-از انجام فعالیت های سنگین و ورزش تا دو ماه بپرهیزید.

-طی چند روز اول پس از عمل جراحی از خوردن غذاهایی که باعث نفخ و یبوست میشوند اجتناب کنید و مایعات فراوان و مواد غذایی ملین مصرف کنید.

-بهداشت ناحیه ی جراحی را رعایت کنید و روزانه 4-3 بار در لگن بتادین و آب ولرم به مدت 15دقیقه بنشینید، (یک استکان بتادین در یک لگن آب) و بعد ناحیه ی عمل را خشک نگه دارید.

-از نشستن یا ایستادن طولانی مدت خودداری نمایید.

-لباس های نخی و آزاد استفاده نمایید و لباس زیر خود را روزی یک بار تعویض کنید.

 

تزریق چربی:

تغییرات ظاهری ناحیه تناسلی میتواند موجب ناراحتی و رنج خانم ها گردد. این تغییرات اغلب با افزایش سن و زایمان به وجود می آیند که باعث ناراحتی جسمی و عاطفی در خانم ها میگردد . اغلب خانم ها به دلیل شکل و ظاهر واژنشان دچار کاهش اعتماد به نفس و بروز نارضایتی جنسی میگردند . از این رو اعمال جراحی زیبا سازی ناحیه تناسلی و واژن در بهبود روابط موثر واقع میگردد. یکی از روش های اصلاحی و کم تهاجمی در تغییر ظاهر و تنگ کردن واژن تزریق چربی به این ناحیه میباشد. در این روش  سلول های چربی را از ناحیه شکم و ران ها توسط یک متخصص برداشته و آنها را خالص سازی می نمایند .سپس سلول های چربی خالص را به وسیله ابزار های مخصوص به ناحیه تناسلی تزریق نموده تا محل مورد نظر تغییرات دلخواه را بدست آورد. مزاياي اين روش عبارتند از:

  • سلول ها از بدن خود فرد برداشته شده و احتمال جذب و خورده شدن آنها کمتر می گردد.
  • بدون ایجاد زخم و برش انجام می گردد.
  • موجب تغییر رنگ و روشن ترشدن ناحیه تناسلی مي شود. 
  • موجب کاهش حجم و تنگی واژن می گردد.
  •  

مراقبت های بعد از تزریق چربی:

- از ضربه و فشار به ناحیه تناسلی بپرهیزید.

-از دستکاری و ماساژ لبیا بپرهیزید.

-تا شش هفته ورزش و کار سنگین انجام ندهید.

- یک هفته تا ده روز نباید ناحیه تناسلی در معرض آب داغ قرار بگیرد.

-برای کاهش درد و تورم میتوانید از کمپرس آب سرد استفاده کنید.

-تا یک هفته غذاهای پرچرب و پرنمک یا نوشیدنی های الکلی استفاده نکنید

       

 

اینستاگرام: @luxe.care

شماره همراه: 09961361866