درمان مشکلات مقاربتی با RF واژینیسموس یکی مشکلات شایعی است که در بعضی از خانم ها به وجود می آید . این مشکل به آن صورت است که با ورود هر شی به واژن به صورت غیر ارادی عضلات واژن و کف لگن با انقباضات خود در صدد بیرون راندن جسم خارجی میگرددو یا در درجات شدید تر با بسته شدن ورودی واژن ممانعت با دخول رخ میدهد. این امر گاهی با دخول دردناک نیز به همراه است و میتواند موجب ایجاد بی میلی جنسی در بانوان گردد .

                                                     6.jpg
 

در حال حاضر یکی از بهترین روش های درمان این مشکل استفاده از روش نوین RFمیباشد . در طی این روش به وسیله امواج رادیوفرکوئنسی و حرارت میتوان عملکرد سلول های بافت واژن را تغییر داده و میتواند موجب جلوگیری از بروز انقباضات غیرارادی گردد. از مزایای استفاده از این روش میتوان به بهبودی سریع و دائمی آن اشاره کرد ( حدود 15 الی 20 دقیقه در هرجلسه ) .بانوان حتی در جلسات اولیه نیز میتوانند تغییرات را احساس کنند . همچنین این روش بدون درد ،خون ریزی و بیهوشی و دوره نقاهت میباشد.

از دیگر مشکلاتی که میتوان با تکنولوژی RF آن را بهبود بخشید میزان رضایت مندی بانوان از ارگاسم و روابط زناشوییشان است . نقطه G بیشتر از آنکه یک نقطه باشد به محلی گفته میشود که در ناحیه بالایی واژن و در امتداد مجرای پیشابراه بوده و با تحریک این نقطه میتواند ارگاسم رخ دهد. در بسیاری از خانم ها که از روابط زناشویی خویش به علت به ارگاسم نرسیدن ناراضی هستند توصیه میشود که از روش نوین RF بهره ببرند .زیرا به وسیله پروب هایی خاص و با امواج رادیو فرکوئنسی میتوان موجب افزایش حس در ناحیه کلیتوریس گشته و در افزایش میل جنسی و بهبود ارگاسم به شما کمک کند . این روش بدون درد و خون ریزی و بیهوشی بوده و پس از انجام آن به راحتی میتوان به فعالیت های روزمره پرداخت؛ همچنین در مدت زمانی کم شما شاهد اثرات آن خواهید بود. همچنین شایان به ذکر است که ماندگاری و اثر بخشی این روش نسبت به روش های دیگر بسیار بیشتر است و در روابط زناشویی افراد هیچ محدودیتی را ایجاد نمیکند.

اینستاگرام: @luxe.care

شماره همراه: 09961361866