نانو چربی یا همان نانوفت معروف ، در واقع چربی صاف و محلول شده است ، به این صورت که چربی های خرد شده و از صافی عبور می کنند و چیزی که از آن باقی می ماند محلولی غلیظ حاوی سلول های بنیادی است.
سلول های بنیادی چیست ؟ این سلول ها ، سلول های تمایز نیافته ای هستند که این قابلیت را دارند تا به سلول های سازمان یافته تبدیل شوند و سلول ها بنیادی بیشتری را تولید کنند.
تحقیقات نشان داده است که، استفاده از این روش در تزریق چربی به پوست ، کیفیتی غیر قابل توصیف را ایجاد می کند ، طوری که آنچه با روش تزریق چربی معمولی ایجاد می شود ، از لحاظ کیفیت با روش نانوفت برابری نمی کند. 

مزیت های تزریق چربی به روش نانوفت چیست ؟
* تاثیر طولانی مدت آن نسبت به تزریق چربی به روش معمول
*رفع تيرگي هاي ناحيه تناسلي
*جوانسازي و كلاژن سازي در ناحيه واژن به دلیل داشتن سلول های بنیادی
*تقويت ارگاسم
* تاثیر در بهبودی سریع و درد کمتر
* تاثیر در کاهش عوارض
* تاثیر در کوچک شدن جای زخم محل برداشت چربی

در زمینه جراحی های جوانسازی واژن در زنان نیز می توان از این روش بهره برد و جراحی های با کیفیت بالا ایجاد کرد ؛
این‌روش دریچه تازه ای را در دنیای جراحی زیبایی زنان باز کرده است که از ان بهره گرفته ایم که با کیفیت ترین خدمات را به شما ارائه دهیم .

 

امادگی جهت انجام نانوفت:
 * دو هفته قبل از دریافت تزریق ، ضد انعقاد ( رقیق کننده های خون ) و داروهای مسکن نباید استفاده شود ؛ برای کاهش احتمال کبودی ، افراد سیگاری باید از سیگار کشیدن یک هفته قبل از درمان ، خودداری کنند.
* یک روز قبل از روند ، باید موهای ناحیه تحت درمان را به منظور آسان نمودن فرایند جمع آوری چربی ، پاک کنید ؛ اگر شما مستعد زدن تبخال یا زگیل ناحیه تناسلی در اطراف ناحیه درمان هستید ، باید از داروی مناسب قبل از شروع روند ، استفاده نمایید.
 * این روند نباید در زنان باردار یا زنانی که در دوران شیردهی می باشند ، انجام شود ؛ همچنین ، اجتناب از آن در دوران قاعدگی نیز توصیه می شود.

 

اینستاگرام: @luxe.care

شماره همراه: 09961361866